اکبرپور: آرش با دست گل زد ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

اظهارنظر استقلالي‌ها پس از برد نفت


بازيکنان تيم فوتبال استقلال پس از برتري مقابل نفت به اظهار نظر پرداختند.


* آرش برهاني

آرش برهاني در مورد گل دوم و ادعاي نفتي‌ها مبني بر اينکه خطاي هند بوده است، گفت: من صحبتي ندارم و تنها صحبتي که مي‌توانم انجام بدهم اين است که من اين گل را با دست نزدم.

او در مورد اينکه سياوش اکبرپور مدعي شده است که آرش برهاني توپ را با دست گل کرده است، گفت: سياوش شوخي کرده است.



* بيگ‌زاده

هاشم بيک‌زاده در مورد بازي گفت: ما بهتر از نفت بازي کرديم و توانستيم بازي را به سود خود خاتمه بدهيم. خدا را شکر مي‌کنم که سه امتياز بازي را گرفتيم و توانستيم خودمان را به بالاي جدول برسانيم.

بيک‌زاده در پاسخ به اين سوال که آيا استقلال مي‌تواند در پايان نيم فصل به صدر جدول برود، گفت: چرا در پايان نيم فصل به صدر جدول برويم. خيلي زودتر هم قبل از اينکه نيم فصل به پايان برسد به صدر جدول مي‌رسيم. اگر خدا بخواهد تيم گهر را شکست بدهيم و بازي عقب افتاده خود را با پيکان هم با پيروزي پشت سر بگذاريم، مي‌توانيم به صدر جدول تکيه بزنيم.



* اکبرپور

سياوش اکبرپور در پاسخ به اين سوال که آيا گل استقلال هند بوده، گفت: من هم فکر مي‌کنم آرش با دست گل زد!

بيگ‌زاده در پاسخ به اين سوال که چرا برخي از بازيکنان پول نقد گرفته‌اند و عده‌اي هم به جاي پول نقد چک گرفته‌اند، گفت: موجودي باشگاه کم بود و مجبور شدم به جاي پول چک به بازيکنان بدهم. آقاي فتح‌الله‌زاده خيلي زحمت کشيده است و توانسته‌اند بخشي از مشکلات ما را حل کنند.



* عمران زاده

حنيف عمران زاده درباره بازي استقلال و نفت تهران در هفته سيزدهم ليگ برتر گفت: هر دو تيم بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتند ولي استقلال بهتر از قبل بازي کرد و توانست سه امتياز بازي را به دست بياورد.

حنيف عمران زاده درباره ناراحتي ميلاد ميداوودي از نيمکت‌نشيني‌اش در رختکن گفت: کجاي من شبيه ميلاد ميداوودي است؟ من خبري در اين خصوص ندارم.

مدافع استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا او از باشگاه چک گرفته است يا پول نقد، اظهار کرد: به همه بازيکنان پول داده‌اند و من هنوز پولي نگرفته‌ام، در اين مدت 20 ميليون تومان فقط از باشگاه گرفته‌ام و بقيه را چک گرفته‌ام.

 





:: برچسب‌ها: عکس , عکس , مطلب ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: